Grupa gier komputerowych

Opiekun grupy: Marcin Kunach

Otwieramy nabór do Grupy Gier Komputerowych pod patronatem Bloober Team. W tym roku prowadzącym zostanie Maciej Kunach, który swoją przygodę z game’ingiem zaczynał na Plenerach Film Spring Open.

Gry komputerowe jako przestrzeń dla filmowców

Fot. Filip Błażejowski

Podczas Plenerów, uczestnicy stworzą od podstaw filmowe animacje 3D z wykorzystaniem narzędzi profesjonalnego silnika do tworzenia gier komputerowych Unreal Engine 5. Zostaną przeprowadzeni przez proces tworzenia scen od wstępnego konceptu i pitchu przez zaaranżowaną sesję motion capture z wykorzystaniem kostiumów Perception Neuron, dostosowywanie wirtualnej scenografii, tworzenie kamer i oświetlenie po montaż i finalny render. Warsztaty będą dostosowane do uczestników. Na pierwszym spotkaniu grupa ustali, czy wolałaby skupić się wyłącznie na elementach związanych z filmowością w grach czy życzyłaby sobie również rozszerzenia scen o elementy interaktywne.

Fot. Filip Błażejowski

Maciej Kunach – Cutscene Designer w Bloober Team. Pracował nad operatorką i montażem scen w grze “The Medium”, narracyjnym horrorze psychologicznym inspirowanym twórczością Zdzisława Beksińskiego. Wcześniej filmowiec i dokumentalista powiązany z Bydgoską Kroniką Filmową i Mistrzowską Szkołą Reżyserii Filmowej Andrzeja Wajdy. Członek jury zeszłorocznego Warsaw Animation Festival.

Gorąco zapraszamy wszystkich zainteresowanych!

Jeśli chcesz dołączyć do grupy, zarejestruj się na Plenery Film Spring Open.

Partnerem Grupy jest:

styczeń 2022

pon. wt. śr. czw. pt. sob. niedz.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Szczegóły dostępu

  1. Wstęp tylko dla zarejestrowanych i zalogowanych uczestników. Jeżeli chcesz uczestniczyć zarejestruj się
  2. Zarejestrowany?

Opiekun grupy

Otwieramy nabór do Grupy Gier Komputerowych pod patronatem Bloober Team. W tym roku prowadzącym zostanie Maciej Kunach, który swoją przygodę z game’ingiem zaczynał na Plenerach Film Spring Open.

Gry komputerowe jako przestrzeń dla filmowców

Podczas Plenerów, uczestnicy stworzą od podstaw filmowe animacje 3D z wykorzystaniem narzędzi profesjonalnego silnika do tworzenia gier komputerowych Unreal Engine 5. Zostaną przeprowadzeni przez proces tworzenia scen od wstępnego konceptu i pitchu przez zaaranżowaną sesję motion capture z wykorzystaniem kostiumów Perception Neuron, dostosowywanie wirtualnej scenografii, tworzenie kamer i oświetlenie po montaż i finalny render. Warsztaty będą dostosowane do uczestników. Na pierwszym spotkaniu grupa ustali, czy wolałaby skupić się wyłącznie na elementach związanych z filmowością w grach czy życzyłaby sobie również rozszerzenia scen o elementy interaktywne.

Fot. Filip Błażejowski

Maciej Kunach – Cutscene Designer w Bloober Team. Pracował nad operatorką i montażem scen w grze “The Medium”, narracyjnym horrorze psychologicznym inspirowanym twórczością Zdzisława Beksińskiego. Wcześniej filmowiec i dokumentalista powiązany z Bydgoską Kroniką Filmową i Mistrzowską Szkołą Reżyserii Filmowej Andrzeja Wajdy. Członek jury zeszłorocznego Warsaw Animation Festival.

Gorąco zapraszamy wszystkich zainteresowanych!

Jeśli chcesz dołączyć do grupy, zarejestruj się na Plenery Film Spring Open.

Partnerem Grupy jest:

Remember Me
Sign in with Microsoft

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2020 Film Spring Open. Rysunki - prof. Maja Wolna